Ny helseleder!

Formannskapet har ansatt ny Helseleder i Gamvik kommune:

Bilde

Formannskapet har i dag 1.2.18 enstemmig formelt besluttet å gi sykepleier Anne Marie Magnussen tilbud om stillingen som helseleder i kommunen. Anne Marie er 57 år, bosatt for tiden i Sandefjord, er sykepleier og med mastergrad med fagkretsen ledelse, veiledning, innovasjon og samfunnsplanlegging innenfor helse og omsorg, Hennes arbeidserfaring er primært fra kommunehelsetjenesten. Anne Marie har takket ja til stillingen og tiltrer over påske. Det har vært en grundig rekrutteringsprosess som har fulgt Hovedavtalens bestemmelser og kommunens nedfelte rutiner for rekruttering. Det var varaordfører, rådmann, personalrådgiver samt hovedtillitsvalgte for Fagforbundet og sykepleierforbundet som har gjennomført intervjuer. Kommunen er veldig glad for at Anne Marie velger Gamvik kommune som sin nye arbeidsgiver, og hun ønskes hjertelig velkommen.

Publisert: 01.02.2018 20.43
Sist endret: 02.02.2018 09.14