Fylkeskommunen informerer

Øst-Finnmark er bevilget ekstra krisemidler grunnet krigen i Ukraina. 3,9 mill. kr er avsatt til søkbare midler til bedriftsintern opplæring (BiO):

Øst-Finnmark er bevilget ekstra krisemidler grunnet krigen i Ukraina. 3,9 mill. kr er avsatt til søkbare midler til bedriftsintern opplæring (BiO). Midlene er forbeholdt bedrifter fra følgende kommuner: Vardø, Vadsø, Lebesby, Gamvik, Nesseby, Tana, Båtsfjord, Berlevåg og Sør-Varanger.

For mer informasjon se her: https://www.tffk.no/tjenester/stotte-stipend-og-priser/okonomisk-stotte-og-stipend/skole-og-opplaring/tilskudd-til-bedriftsintern-opplaring/

Ta gjerne kontakt med undertegnede for personlig søkeveiledning.

Fylkeskommunen vurderer å arrangere et felles informasjon på Teams. Om dette er ønskelig, ta kontakt.

Dearvuođat/vennlig hilsen

Merethe Wille

Konsulent

Avdeling for voksenopplæring, karriere og integrering