Perleturer i Gamvik kommune

Fra 1.Juni 2018 åpnet de første perleturene:

Ofte trenger vi en "puff bak" for å komme oss ut på tur. Perleturene er lett å bli kjent med i nærområder i egen kommune og nabokommuner, med varierende vannskelighetsgrad.

Perletur representerer mye av det fine Finnmark har å by på av natur.

Perletur fungerer slik at det på turmålene finnes et kodeark. På http://www.perletur.no/ lager du egen bruker. Registrer koden på nettsiden og følg med på hvordan du ligger an på statestikken. Hvis det ikke er noen kode på plass ved turmålet, kan du sende oss en e-post til post@perletur.no eller skrive melding på Facebook til Finnmark friluftsråd. Du kan også sende sms til 975 20 450 eller 926 87 818, så sender vi deg koden.

Kravet for å gjøre deg fortjent til premiekruset (premie) er at minst 7 av turene besøkes. For barn under 10 år er kravet 6 turer.

God tur ut i vakre, mektige og røffe Finnmark!

Oversikt over turer i Gamvik kommune

Logo Perletur

Publisert: 27.07.2018 11.24